昨天起身就發現眼皮有粒野, 按落去是一粒硬的圓點, 反開眼皮出現白色一小點, 無理佢, 照返工, 到咗中午, 嗰粒圓點變大咗, 我開始有點擔心, 會否大到影響我的眼睛, 放工我就立刻去睇醫生.

 

醫生幫我睇隻眼, 話都好大粒, 過2天應會自己穿, 現開咗藥給我, 防止再發炎;

1包藥(抗生素就算好返都要全部食完)

1支眼藥膏(之前以為是塗眼皮, 原來要塗於眼肉的白點上)

1支眼藥水(當然是滴落眼度,但每天滴3次, 每次1滴)

醫生話如過多一度時間如重未穿, 就要轉睇眼科, 挑穿佢.

希望快D好返, 唔想被醫生挑眼

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    mImI魅力永恆 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()